Aicinām pieteikties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmai “Dramaturģijas pamati”

GRUPA NOKOMPLEKTĒTA!

Rīgas Interešu izglītības metodiskais centrs aicina Rīgas pašvaldības izglītības iestāžu interešu izglītības skolotājus pieteikties attālinātai profesionālās kompetences pilnveides programmai “Dramaturģijas pamati” (12 stundas) apguvei. Programma norisināsies tiešsaistē 2022. gada 19., 21. un 22. aprīlī no plkst. 10.00.  Lektors – Lauris Gundars.

Programmas dalībniekiem jāapgūst dramaturģisko tekstu jaunrades pamati, dramaturģijas amata rīku pielietošanas principi, kas pielietojami turpmākā teātra mākslas skolotāju ikdienas darbā. Programmas laikā tiks analizēti divi dramaturģiskie darbi.

Aicinām aizpildīt PIETEIKUMA anketu šeit:  https://forms.gle/oAfrwsHmU1nYkvBu8

Programmas tēmas:

  • Dramaturģija un daiļliteratūra. Dramaturģijas pirmsākumi. Dramaturģijas iezīmes. Dramaturģiska darba struktūra.
  • Dramaturģijas likumsakarības – dzīves procesu un loģikas kopija. Stāsts – dramaturģiska materiāla tehnoloģiskais pamats. Paradokss. Dramaturģiska darba vēstījums. Tēmas, ideja un virsuzdevums Dramaturģiska teksta pamats – raksturs, tā izveides likumsakarības, paņēmieni.
  • Šekspīra lugas HAMLETS analīze. Analizēt lugas tekstu: lugas uzbūve, raksturi lugā, lugas notikums/konflikts, lugas tēma, remarkas, dialogi, problēmas risinājums u.c.
  • Blaumaņa lugas INDRĀNI analīze. Analizēt lugas tekstu: lugas uzbūve, raksturi lugā, lugas notikums/konflikts, lugas tēma, remarkas, dialogi, problēmas risinājums u.c.
  • Raksturu veidošana turpmākai izstrādei. Dialoga veidošana.

Rīgas pašvaldības izglītības iestāžu interešu izglītības programmu skolotājiem dalība bezmaksas. Citu pašvaldību vai pakļautības iestāžu un privātstruktūru skolotājiem kursu programma ir maksas pakalpojums saskaņā ar Rīgas domes 23.10.2012. lēmums Nr. 5376. Par maksas pakalpojumu lūgums sazināties ar programmas vadītāju, rakstot e-pastu gunars.antapsons@intereses.lv

Norises laiks: 19.04.2022 - 22.04.2022
Norises vieta: Tiešsaistē