Izglītības iestāžu vadītājus, viņu vietniekus un izglītības tehnoloģiju mentorus aicina apgūt Agile metodes un rīkus

Izglītības iestāžu vadītāji un viņu vietnieki izglītības jomā ir aicināti pieteikties pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmai «Spējo (Agile) metožu un rīku pielietojums izglītības procesā”, ko piedāvā Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) sadarbībā ar Valsts izglītības satura centru. Nodarbības notiks attālināti līdz 22. augustam, un tajās dalībnieki apgūs teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas par Agile metožu un rīku efektīvu lietošanu izglītības iestāžu vadībā un mācību procesā. 

Programmas mērķis – 16 stundu nodarbībās pilnveidot izglītības iestāžu vadības komandas kompetenci par spējās pieejas metožu un rīku izmantošanas potenciālu gan izglītības iestādes vadībā, gan mācību procesā.

Programmas mērķauditorija – izglītības iestāžu vadītāji, kuri strādā par izglītības iestādes vadītājiem vairāk nekā divus gadus, kā arī vadības komanda – vadītāja vietnieks izglītības jomā un izglītības tehnoloģiju mentors, kurš ir apguvis pedagogu profesionālās pilnveides programmu «Izglītības tehnoloģiju mentora loma mērķtiecīgai tehnoloģiju izmantošanai mācībās».

Plānotie rezultāti:

  • zina un izprot spējās pieejas manifestu, vērtības un principus;
  • zina populārāko Agile metožu Scrum un Kanban pamatus;
  • lieto Agile metodes un rīkus izglītības iestādes vadībā;
  • lieto Agile metodes un rīkus mācību procesā.

Nodarbības paredzētas grupās:

  • 13. un 15. augustā plkst. 9.30–16.30;
  • 20. un 22. augustā plkst. 9.30–16.30.

Pieteikšanās – aizpildot reģistrācijas anketu.

Tiem, kuriem mācības notiks 13. un 23. augustā, jāpiesakās līdz 9. augustam.
Tiem, kuriem mācības notiks 20. un 22. augustā, jāpiesakās līdz 16. augustam.

Vietu skaits katrā grupā ir ierobežots.

Mācību programma tiks īstenota attālināti tiešsaistē, Zoom platformā, tāpēc mācību programmas dalībniekiem nepieciešams dators ar interneta pieslēgumu, mikrofonu un kameru. Piekļuves informācija tiks nosūtīta dienu pirms mācībām.